Klachtenreglement

Binnen Stichting de Hooiberg doen we ons best om zo goed mogelijke zorg te bieden. Dit doen we in samenspraak met bewoners, ouder(s)/verzorger(s) en eventueel andere (professionele) betrokkenen. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens verlopen en/of mocht u een klacht hebben adviseren wij de volgende stappen te doorlopen:

Stap 1: Bespreek het met degene die het betreft

Als je ergens niet tevreden over bent, kun je jouw klacht het beste zelf met de betreffende persoon bespreken. Hopelijk kan je onvrede in een gesprek worden weggenomen.

Stap 2: Kom je er niet uit? Of wil je het niet met de betrokkene bespreken?

Er kunnen redenen zijn om je klacht niet met de betrokken medewerker te bespreken. Bespreek het dan met de locatiemanager. Is dat ook niet mogelijk of wenselijk, meldt je klacht dan aan de bestuurder melden via een mail of brief:  

  • de omschrijving van de klacht 
  • tegen wie de klacht is gericht 
  • jouw naam en adres

Mail naar info@hooibergborne.nl of stuur naar 

  • Stichting de Hooiberg
  • t.a.v. bestuurder
  • Dorsvloer 25
  • 7623 DX Borne

Anonieme klachten zullen we niet behandelen. Bij binnenkomst van een klacht, ontvang je een bevestiging per e-mail. We komen binnen 2 weken met een reactie. 

 

Stap 3: Klachtenportaal Zorg

Wil of kun je je klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wil je hierbij onafhankelijke ondersteuning, dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Wij zijn aangesloten bij het Klachtenreglement Wkkgz Klachtenportaal Zorg